יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

טארוט וגורל

אז אתמול היה היום הולדת שלי . כל מי שקרא את הספר שר הטבעות, יודע  שהוביטים נוהגים ביום ההולדת שלהם לחלק מתנות  במקום לקבל מתנות. תמיד ראיתי במנהג זה חוכמה רבה. אם כולנו הינו נוהגים כך, ודאי הינו מקבלים מתנות  כמעת בכל יום.
ברוח ההוביטים ובעזרתו של מקס -עוזרי הנאמן ,ערכתי אתמול (ביום הולדתי) את הגרלת הפניקס. לצערי אני לא יכולה לחלק מתנות לכל מי שאני מכירה. אבל לאחד מכם זה בהחלט אפשרי ורצוי.
החלטתי להשתמש - איך לא , בקלפי הטארוט. מכיוון שכל הנרשמים להגרלה היו אוטומטית ממוספרים במערכת שלנו, כל שהיה עלי לעשות הוא לבודד את סדרת המספרים בחפיסה האהובה עלי.


כמובן שהשתמשתי בסדרת המטבעות.




ערבבנו ושלפנו שני מספרים , כאשר העשר שימש כ 0.


בפעם הראשונה יצא קלף מספר- 2



 ובפעם שניה - 8.



 וכך הזוכה היא הלקוחה שלנו הילה. שהיתה ממוספרת במערכת  - 28.
מזל טוב הילה ותהני מהתליון המדהים הזה.
זוהי מתנת הלא יומולדת שלי!

תגובה 1:

  1. באמת זהו מנהג הוביטי נפלא - לחלק מתנות ביום ההולדת ולא רק לקבלן. אני נהנת יותר לתת מלקבל, זה בטוח. אני מחכה כבר להוביט שיצא בדצמבר בסרטים חדשים!

    השבמחק