יום שישי, 4 בנובמבר 2011

אופל - אבן השבוע

אופל (לשם) אחת מאבני החושן,שבט דן. אופל מורכבת מאחוז גבוה של מים ולכן קשורה לכל ההבטים של רגש, נשיות ואנרגיה של הירח. מפעילה את צידו הימני של המוח אשר אחראי על הדימיון , היצירתיות, אינטואיציה והחושים הפנימיים שלנו.
האופל גורמת ליציאת האמת הפנימית החוצה ומעודדת להביא שינויים. ההשפעות הרגשיות של האופל הן חזקות ביותר וכך גם הזדמנויות חדשות לצמיחה ולהתפתחות אישית.
לטיפול בבעיות ראייה מסייעת לצאת מדיכאון ומצבי ייאוש.

אנשים רבים שבאים לחנות, מאמינים כי אופלים מביאים מזל רע באהבה. אבל האמת היא שמקור האמונה הזאת הוא בתחילת המאה שעברה, כאשר חברת תכשיטים מתחרה הפיצה שמוע זו כדי לפגוע ברווחי האופלים שהביא מאוסטרליה.
לצערי השם הרע דבק בה. אבל מניסיון אישי של שנים, אני יכולה להבטיח לכם שניתן לענוד אותה ללא חשש.
זוהי האבן שלי השבוע. שלפתי מתיבת התכשיטים שלי את האופל היפה שלי, ואני לא נפרדת ממנו בימים האחרונים.


ההוכחה לכך היא הפרווה של קסם הכלבה שלנו . כל מה שמסתובב בבית שלנו, מתמלא בפרווה - ההורים, הילדים, הבגדים, וכן, גם התכשיתים.


הנה התמונה של האופלים מהאתר שלנו:


סוף שבוע נעים לכולם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה