יום שני, 9 באפריל 2012

אביב הגיע פסח בא

אני בטוחה שכמו לרבים מכם, תקופת החגים ( ופסח במיוחד) היא תקופה מלאת סטרס. אולי זה החופש הארוך מהגן, או היציאה מהשיגרה עם הלחץ של הניקיונות והארוחות המשפחתיות. כל מה שאני יודעת להגיד בודאות הוא שהעצבים שלי לרוב לא עומדים בזה טוב.
וכשהעצבים שלי במצב רע, יש רק דבר אחד שניתן לעשות אותו: לקנות בדים/ לקנות ציוד יצירה/ לקנות אבנים, או לעשות משהו עם הסטוק שכבר יש לי בבית.
הפעם , מטעמי חיסכון וגם בגלל שזה לא ממש מקל על הסטרס להיסתובב עם שתי בנות קטנות במקומות הומי אדם לפני החגים, החלטתי להשמיש את ארון הבדים המתפוצץ שלי.
מה שנישלף מהארון הפעם, הוא  חתיכת בד נהדרת, בצבע ורוד זרחני על גבול הבחילה, היכול להמיס את ליבה של כל ילדה ממוצעת בת חמש ( זכר לעברי הרחוק כמעצבת תלבושות לרקדניות בטן). ומכיוון שורוד הוא תמיד צבע הבחירה מספר אחד בבגדים של הגדולה - שמלה לחג  היא רעיון לא רע.
ואלו הם שלבי העבודה:







ועוד תוספת חגיגית במיוחד:







והתוצר הסופי (ללא הדוגמנית):



ולהקלה נוספת על העצבים, ממש לפני ערב חג, הצלחתי גם לתפור כרית מתנה לחמתי ( הודות לבן זוגי הגיבור שלקח את הקטנה לטיול ארוך במיוחד):


חג אביב שמח ורגוע לכולם! בתקווה שיום אחד נצא לחירות מעצמינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה